Just Share :)


Gambar

Hehe lagi iseng gua ngedit foto bareng pacar gua *plakk* *ngakungakulu* masih amatir sih.

tapi yaudin la, kaga jelas juga editan gua *nyadarye* -_- kaga ada nyang mau liat juga pan *kasian* *pukpukpuk* /.\

tapi sekedar informasi nih, V udah resmi jadi milik gua loh *apalukate* *gaplokpakemeja*

so, untuk para fans V di luar sonoh jan cemburu ye ngehaha ‘-‘v

udeh dah itu aja dah, nyang mau gua kasih tau sama lu, lu, lu, lu pade *songongbangetlu* :v

kalo mau protes sama V aje yeh muahaha ‘-‘v

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s